A webhely sütiket (cookie - kis méretű szöveges file-okat) használ a szolgáltatások biztosításához és a látogatottság elemzéséhez szükséges adatok gyűjtéséhez, amelyet Ön az oldal használatával elfogad.
Társ céltudatosoknak: barátkozz meg egy többfunkciós játékossal, ami a legnagyobb kihívást jelentő terepviszonyokat és időjárási körülményeket is könnyedén kezeli. Erejét a nagy nyomatékú és hatékony BoosterJet motor adja. Egyedi ALLGRIP összkerék-meghajtású rend- szerrel szerelve. Igazi Suzuki SUV gének táplálják: könnyed vidámság a kormány mögött maximális tapadással fokozva, minden időben.
1970 óta folyamatosan tökéletesíti az összkerékhajtását a Suzuki, ami magasabb szintre emeli a Vitara terepjáró-képességeit. Az AllGrip Select segítségével kiválaszthatod az adott terepre való összkerékhajtási módot, vagy rábízhatod magad a fejlett rendszerre, hogy magabiztosan vághass neki az ismeretlennek, és újabb élményeket gyűjts.
Négyféle választható üzemmód
A középkonzolon található tárcsagomb megnyomásával és elforgatásával választhatod ki a megfelelőt az összkerékhajtási rendszer üzemmódjai közül. A műszeregység középső részén lévő színes információs kijelző tájékoztat az AllGrip rendszer aktuális beállításáról.
Auto üzemmód
Az átlagos vezetési körülmények között az üzemanyag-takarékosságot helyezi előtérbe, és csak akkor vált összkerékhajtásra, ha megcsúszást érzékel.
Sport üzemmód
A kanyarodási tulajdonságokat javítja azzal, hogy több nyomatékot enged a hátsó kerekekre, és a jobb menetdinamika érdekében fokozza a gázpedál közvetlenségét.
Snow üzemmód
A havas, poros és egyéb csúszós útfelületen hasznos üzemmód fokozza a stabilitást gyorsításkor, és hozzájárul az útfekvés megőrzéséhez kanyarban.
Lock üzemmód
A hóból, sárból vagy homokból való kijutáshoz több nyomatékot juttat a hátsó kerekekre, és az ESP működését is arra optimalizálja, hogy az autót kiszabadítsa.
Meredek lejtőn könnyedén
A Vitara a lejtőkön is otthonosan mozog. A lejtmenetvezérlő aktiválásával az autó, amikor azt érzékeli, hogy a motorfék már nem elég, automatikusan fékez az ereszkedés sebességének mérséklésére. A rendszer egyenletes fékereje síkos lejtőn is csökkenti a megcsúszás esélyét, neked csak a kormányzásra kell koncentrálnod, hogy elkerüld az akadályokat.